Přínášíme soupis nejzajímavějších prohlášení speakerů z akce věnující se budování značek, která proběhla 21. 4. 2022 v Praze - BRANDstorming 2022.
„Agentura by nikdy neměla dělat to, co vidí klientovi na očích.“
— Robert Němec (CEO, RobertNemec.com)
„Na klienta, CEO a lidi z boardu musíte řvát, jinak vás nebudou brát vážně.“
— Robert Němec (CEO, RobertNemec.com)
„Koncept, který funguje, neměníme. Pokud k tomu nemáme reálný důvod. Důvodem není pouhá změna.“
— Anna Pakandlová (Specialista on-line marketingu, Kooperativa) + Daniel Krásný (Creative Director, Socialsharks)
„Připravit 5 kreativ, abychom měli 5 postů je celkem jednoduché. Ale půjde z toho připravit 60 postů, aby koncept fungoval dlouhodobě?“
— Anna Pakandlová (Specialista on-line marketingu, Kooperativa) + Daniel Krásný (Creative Director, Socialsharks)
„Měření brandu v onlinu můžeme i počtem vyhledávaností kw nebo počtem direct přístupů.“
— Vojtěch Lambert (Executive director, LCG New Media)
„Tiktok byl v roce 2021 celosvětově nejstahovanější aplikací. Neměli bychom v MKT zapomínat na generaci Z.“
— Andrea Hurychová (Managing Director, WeDigital)
„Při měření emocí a brandu ve videu by ve chvíli, kdy mají uživatelé největší kladné emoce, měli dostat i největší porci brandu.“
— Vojtěch Prokeš (spolumajitel, ředitel výzkumu, Behavio Labs)
„UI design lze registrovat jako průmyslový vzor. Nebo i jeho části, jako např. vzhled tlačítek.“
— Karolína Kropíková (advokátka, eLegal advokátní kancelář)
„Chraňte si i klíčová slova v PPC, zamezíte tak parazitování konkurence na vaší značce.“
— Karolína Kropíková (advokátka, eLegal advokátní kancelář)
Reklamní vsuvka: Řešíte ochrannou známku? Využijte náš projekt www.patentoid.cz ;-)
„Pokud to (při krizové komunikaci na soc. sítích) nepoškozuje vaši značku, tak to neřešte.“
— Kateřina Kopecká (Marketing & Community Manager, Comdata Czech)
„Je jedno jak velká společnost jste, vyberte si pouze 1 člověka, který bude odpovědný za krizovou komunikaci.“
— Kateřina Kopecká (Marketing & Community Manager, Comdata Czech)
Zaujal vás obsah? Chcete dlouhodobé partnery pro v oblasti grafiky, či webových stárnek? Mrkněte na naše realizované projekty a nebo nás rovnou kontaktujte.