Denní chléb produkčního manažera

17. 6. 2021
Autor: Klára Macourková

Nezáleží na tom, zda jste náš nový klient nebo s vámi spolupracujeme už nějaký ten pátek. V obou případech jsme totiž připraveni pro vás zajišťovat špičkový servis. Jsme produkční manažeři.

Projektový vs. produkční manažer

Přejete si nový web nebo toužíte po sjednocení grafické identity vaší značky? V tu chvíli se o vás postará jeden z našich PROJEKTOVÝCH MANAŽERŮ. Vrhne se do práce, sestaví zkušený tým odborníků a společně s nimi převede všechna vaše přání do reálné podoby. Celý projekt odřídí podle stanovených a do detailu propracovaných procesů. 

Web je vyroben, firemní vizuál vytvořen… Teď by to chtělo někoho, kdo se postará pravidelnou údržbu a průběžnou realizaci materiálů. Od toho jsme tu my! PRODUKČNÍ MANAŽEŘI. Zajistíme, že váš web bude stále aktuální a firemní identita zůstane zachována.

Den s produkčním manažerem

Pojďte společně s námi strávit den s produkčním manažerem a podívat se, jak fungují servisní práce. Alespoň prostřednictvím těchto řádků.

Kolem 8. hodiny dorazím do práce. Pozdravím se s kolegy, odložím si tašku na pracovní stůl a zamířím do firemní kuchyňky. Je totiž čas na kávu. Na hodně velkou a silnou kávu, bez které si život snad neumím představit.

Se svým obřím hrnkem se vracím zpět ke stolu a vrhám se do práce. Pročítám a odpovídám na emaily, sepisuji si požadavky a připomínky k jednotlivým projektům, vytvářím cenové nabídky, zadávám úkoly, urguji kolegy a obvolávám vás, naše klienty. Zjednodušeně řečeno zajišťuji péči o klienty.

Během dne se také zúčastním porad s dalšími kolegy a hlavou našeho týmu - Jakubem, kde probíráme případné dotazy, komplikace, ale také procházíme, co se komu povedlo a z čeho máme radost. Po poradě odcházím zpět k počítači a pokračuji dál s vědomím, že jsem na další dny s vámi maximálně připravena.

klara_DSC0851

Vaše potřeba = naše priorita

Jak jsem již zmínila, máme na starosti péči o zákazníky. Potřebujete zveřejnit článek na blog? Přidat podstránku či novou funkci na web? Navrhnout a vytisknout vizitky pro nového kolegu? Vaše přání je naším rozkazem. Stačí napsat nebo zavolat a my se o vše postaráme.

Informace jsou základ. A čím více, tím lépe

  • Priorita požadavku - Spěcháte na realizaci? Napište nám společně se zadáním i prioritu vašeho požadavku. 
  • Cíl materiálu - Co je cílem daného materiálu, proč ho připravujeme a jaký je jeho účel
  • Vaše představa/inspirace - Máte nějakou představu? Popište nám ji. A klidně pošlete i inspiraci.
  • Formát - Rozměry, maximální velikost, typ vazby a další informace, je-li třeba.
  • Styl - Jakého stylu se případně máme držet.
  • Podklady:
    • co je konkrétním obsahem,
    • finální text / poptání copywritera,
    • související soubory (fotky, loga, manuály, apod.).

Podrobnější checklist, jak zadávat grafické práce najdete na našich webových stránkách >>https://www.benes-michl.cz/blog/jak-zadavat-grafiku-checklist/<<

Pokud vám něco vypadne, nemusíte si dělat starosti. S největší pravděpodobností vám brzy zavoláme, společně vše projdeme a všechny detaily si ještě upřesníme. 

verca_DSC0813

Krok za krokem k vaší spokojenosti

Ve chvíli, kdy máme veškeré informace pohromadě, míříme za ostatními členy týmu. S tím nejlepším adeptem (čtěte odborníkem, který se hodí přesně pro vás a váš projekt) probereme požadavek a stanovíme časový odhad. Ten poté naceníme dle konkrétních činností. 

Co to přesně znamená? Váš požadavek může zahrnovat práce kreativní, předtiskové, programátorské, copywriterské atd., možností je opravdu mnoho. A každá ze zmíněných činností má jinou časovou náročnost a tedy i cenu. Po stanovení časového odhadu a nacenění vám zašleme nabídku s předpokládaným termínem dokončení požadavku. 

Po schválení nabídky se již obracíme k páteřnímu systému naší firmy - Taskparku. Tento systém byl vyvinut přímo námi a odehrává se v něm v podstatě vše. Veškeré plánování, vykazování odvedených hodin, specifikace činnosti, zadávání úkolu a v neposlední řadě i sledování budgetu. Kolegové realizátoři v něm naleznou úkoly se stanovenými prioritami i termíny. 

Produkční manažer, spojka mezi klienty a realizátory

V průběhu realizace vašeho požadavku s kolegy neustále komunikujeme. Pokud se objeví nějaké nejasnosti, bereme do ruky telefon či se chopíme klávesnice, a kontaktujeme vás s upřesňujícími dotazy. Dohlížíme, aby vše probíhalo hladce, motivujeme kolegy, kteří vaše požadavky zpracovávají a kontrolujeme, aby vše bylo dokončeno ve slíbeném termínu.

Jsme spojkou mezi realizátory, tedy specialisty napříč různými technickými obory a vámi. Poskytujeme vám co nejpřesnější údaje, výstupy a zároveň zajišťujeme, že vše klapne včas a realizace se neprodraží (pokud ano, tak rozhodně ne bez vašeho vědomí a předchozího schválení). Když je hotovo, práci zkontrolujeme a interně otestujeme. A pak už vše posíláme rovnou k vám i se všemi potřebnými informacemi.

klara_benny_ota_kuba_DSC0778

Páteční plánovací porady

S tím souvisí i naše pravidelné páteční plánovací porady, kde se sejde celý projektový tým. Tedy my produkční, projektoví manažeři spolu s vedoucími developerského a grafického týmu Edou a Bennym pod taktovkou Štefana a Jakuba za Sales a strategického manažera. 

Na tomto bitevním poli sestavujeme plán na další týden. Skládáme jednotlivé úkoly lidem, kteří jsou vhodní k jejich zpracování. Dalo by se říci, že naše plánování připomíná trochu tetris. Dílek po dílku napojujeme na další, aby vše klaplo dle domluvy a ve stanovených termínech.


Sdílejte článek

Tagy

Líbí se vám obsah?

Zadejte svůj e-mail a budete vždy jako první informováni o novém článku.

Máme zkušenosti a znalosti.

Poptejte nás.

Zavolejte
+420 730 871 499

Napište
hello@b-m.cz