Grafický servis
Spolehněte se na pravidelný grafický servis, který zaručí jednotný vizuální styl vaší značky
Garantovaný čas na vaše zakázky, jedna kontaktní osoba a 7 specializovaných designérů. Grafika jednoduše, rychle a profesionálně.
Pojďte do toho s námi.
Objevte další výhody grafického servisu
Firemní grafika vždy podle manuálu a včas
Efektivní
komunikace
Šetříme vám čas. Komunikujete pouze s jednou osobou, se kterou se snadno domluvíte.
Vyhrazený čas
pro klienta
Každý měsíc vám garantujeme časovou kapacitu, kterou stvrdíme rámcovou smlouvou.
Grafika do
druhého dne
Pošlete zadání do 12:00 a další den je pro vás grafika připravená. Platí pro úkoly v rozsahu do 3 hodin.
Profesionální
výstup
Letáky, ilustrace, loga, CI, web nebo animace? 7 designérů s různým zaměřením zvládne cokoliv.
Tiskoviny a online materiály
Grafický servis zahrnuje DTP a kreativní práce. Poměr prací domluvíme individuálně podle vašich potřeb.
Přehledně v online systému
Zakázky lehce zadáváte přes online aplikaci Teamwork. Vidíte průběh zakázky a jste stále v obraze.
Klienti, kteří nám dlouhodobě důvěřují
Beneš & Michl znám již 8 let a nedám na ně dopustit. Grafika prvotřídní, spousta nápadů a vždy se na ně mohu spolehnout. Již jsem s nimi realizoval 4 rozsáhlé webové stránky a TOP. A že už jsem zkusil agentur.
František Špulák
Head of Marketing, MetLife
Spolupráce s celým týmem B&M byla nad mé očekávání, jsou to profíci, kteří vědí co dělají v případě našeho nového webu odvedli výbornou práci. Oceňuji zejména výbornou komunikaci a dodržení termínů. Rady a Tipy od celého týmu vyústily ve špičkový web. Největší radost mám ale z toho, že „zhmotnili“ mé představy a to do posledního detailu.
Filip Figala
Sales & Marketing Director, Airwaynet
Naše spolupráce s firmou Beneš & Michl probíhala vždy bezproblémově. Jasným důkazem je skutečnost, že se webové stránky naší společnosti již vícekrát umístily ve své kategorii na předních příčkách soutěže o nejlepší český web. Toho si velice vážíme a děkujeme za spolupráci!
Lucie Ďuriník
Specialista marketingu, EP ENERGY TRADING a.s.
Jak to funguje?
Představte si, že každou firemní grafiku vyřešíte na pár kliknutí. Postup je jednoduchý:
Vyberete si měsíční objem prací
20 nebo 100 měsíčně? Sami si zvolíte objem hodin, které jsou rezervované jen pro vás. To garantujeme podpisem rámcové smlouvy.
Zaškolení
grafického týmu
Pečlivě se seznámíme s grafickým manuálem. Při každé práci dodržíme jednotný vizuální styl, za který odpovídá garant grafického stylu.
Posílání zakázek
online systémem
Pověření zaměstnanci posílají zadání pro grafiku přes aplikaci Teamwork. Veškerá komunikace zůstává přehledně na jednom místě.
Kontrola
a odsouhlasení
Zkontrolujeme zadání a případně ho společně doplníme. Stanovíme náročnost a po odsouhlasení se pouštíme do práce.
Pravidelné
měsíční reporty
Každý měsíc vám přijde vyúčtování využitých hodin. Na základě reportu si měsíční objem práce můžete přizpůsobit.
Pravidelný grafický servis si pochvalují značky
Na co se nejčastěji ptáte
Kdo se o mě bude starat?
V kontaktu budete s produkčním a grafiky přímo prostřednictvím online aplikace.
Jaké materiály dokážete graficky zpracovat?
Náš tým zkušených designerů zvládne navrhnout veškeré printové a online materiály. Od návrhu loga přes běžnou sazbu až po grafické návrhy kampaní a doprovodných materiálů včetně animací.
Jak poznám rozsah hodin, který budu měsíčně potřebovat?
Rozsah Vám pomůžeme stanovit na základě schůzky, kde spolu probereme, co by pro vás bylo nejlepší.
Co se stane, když nevyčerpám počet nasmlouvaných hodin?
Nasmlouvané hodiny lze převádět vždy v rámci běžícího kvartálu. Každý měsíc od nás obdržíte přehled vyčerpaných hodin.
Jak probíhá zadávání práce?
Zadávání práce probíhá e-mailem nebo přes náš systém, do kterého vás rádi zaškolíme. Navíc pro vás máme šikovného pomocníka: Jak zadávat grafiku.
Do vyšší ligy dostaneme i vás
Pojďte se na to společně potkat.
Radek Proch
Account Manager